Seznam autorizovaných pneuservisů

Výměna a údržba pneumatik vozidel v operativním leasingu je prováděna prostřednictvím autorizovaných pneuservisů, jejichž seznam najdete: zde. (Seznam není shodný se seznamem autorizovaných dealerů!)

Výměnu či údržbu pneumatik u vozidel v operativním leasingu si objednává uživatel vozidla u pneuservisu, který si ze seznamu sám zvolil.

 

Postup při objednání, předání a převzetí vašeho vozu do pneuservisu:

1) Objednejte se telefonicky u smluvního partnera, informujte jej o následujících skutečnostech:

že se jedná o vozidlo ve správě Sixt

RZ vozu

typ a přesný model vozu

požadovaný rozměr (je uveden na pneumatice, př. 195/55 R15)

číslo uskladňovacího protokolu

Váš kontaktní telefon

2) Při příjezdu do pneuservisu se prokažte osvědčením o technické způsobilosti (OTP) a uskladňovacím protokolem k pneumatikám.

3) Při přistavení vozu na výměnu nebo opravu pneumatik vyplňte zakázkový list, ve kterém by měl být popsán sjednaný rozsah výměny, případně oprav, a termín ukončení výměny/opravy.

4) Při převzetí vozidla z výměny, případně opravy, zkontrolujte, zda Vámi požadované práce byly provedeny dle zadání a v odpovídající kvalitě. Případné reklamace uplatněte ihned na místě!  


Další důležité informace a pravidla:

Výměnu sezonních pneu lze provádět v období od 15. září do 30. dubna.

Výměnu sezonních zimních pneumatik je třeba objednávat cca 7 dní předem.

Do pneuservisu jezděte prosím přesně na čas Vašeho objednání.

V případě ztráty uskladňovacího protokolu ihned informujte technické oddělení Sixt Leasing.

V případě poškození některé z pneumatik lze využít jakéhokoli Vámi vybraného smluvního pneuservisu.

Zde najdete informativní seznam autorizovaných pneuservisů  

 

---------------------------------------------------  

PŘEZUTÍ SEZONNÍCH PNEU

PROVÁDĚJTE PROSÍM

od 15. ZÁŘÍ do 30. DUBNA

---------------------------------------------------  
NÁHRADNÍ VOZIDLO!
Pokud oprava Vašeho vozidla nemůže být provedena do 24 hodin (mimo státních svátků, sobot a nedělí), bude Vám poskytnuto náhradní vozidlo; za předpokladu, že je tato služba sjednána ve smlouvě. V takovém případě kontaktujte prosím naše obchodní oddělení.
V případě, že na náhradní vozidlo v rámci smlouvy nárok nemáte, se obraťte na naši autopůjčovnu.
Máte dotazy? Neváhejte nás kontaktovat:
+420 266 007 050